EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2005. augusztus 26. - Mirwen

a bloggerek többsége stílszerűen bicajjal érkezett. én egy gyors sprintet tudtam csak felmutatni amint a buszom után tepertem. Eredményhirdetésről lemaradtunk, minden másról nem. a más: sok sok ember, akik elvétve ha ismerték egymást. Egyedül becherpiget ismertem meg, és szólítottam is le, hiszen egy szép fekete malaszos póló volt rajta. illetve brightot is, mert van róla egy kis kép ugye a lapján. ésmivel bright mellett egy csajszi volt, ő nem lehetett más mint isolde. Hejj, Sherlock Holmes is megemelné most a kalapját. Aztán láttam még a sesblog krút, illetve az est fénypontja combfiksszel való találkozás volt, amikor is végre lehetőségem nyílt őszinte csodálatomat kifejezni neki. aztánpersze lelejmoltam egy celebriti bemutatóra, hogy ki kicsoda, és nagyon kedvesen segített is. így sikerült meglesnem montagot, korimot (akiről végre megtudtam hogy pasi), éééééééss ééés: lateharvestet!!! vááá, így lett teljes az este: megismerhettem a két főkedvencemet: combfikszet és lateharvestet. persze itt se bírtam ki hogy ne mondjak egy két suta hülyeséget, de aztán gyorsan elmenekültem a gyümölcsfondü mellé. volt még abarbiealie, macskanyelvspacemonkey és psyclonejack is, de őket annyira nem ismerem, és ezenkívűl még egy rakás ember, aki mint mint én, csak kerülgette a másikat és mostmár sohasem tudja meg hogy ki volt az...

három tequila sunrise nekem, három másik ital ebsiknek, és teljesen kész voltunk. tiszta röhej félrészegen hazasétálni este tízkor.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr865663012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása