EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

fáj a fogam

2021. május 24. - Mirwen

az van hogy fáj a fogam. Járok haza kezeltetni, ugye otthon van az eü biztosításom mert otthon vagyok alkalmazott (Magyaro.) és pont szépen sorban csináltatok meg mindent magamon, köztük a fogaim is. Erre az egyik rohadék nem abban a pillanatban durrant be hogy kiértem németországba??
most kivételesen egyedül vagyok a gyerekekkel, és jött a pünkösdi hosszúhétvége úgyhogy elmentem egy itteni fogorvoshoz, cukik voltak meg minden, mondta hogy az egyiken lát valamit, gyökérkezelni kéne. Ez az a fogam amit pont nemrég fejeztünk be. Valszeg túl mély volt már eleve a lyuk amit tömött az amúgy szupercuki dokinénim és azt mondta a fog hogy bazdmeg, és ráment a gyökérre.
namármost kérdeztem hogy így biztosítás nélkül mennyi lenne ez, és olyan 1000 eur környékét saccolt nagy óvatosan, szóval mondtam neki hogy akkor ha lehet, írjon fel inkább egy fájdalomcsillapítót és most hanyagolnám ezt egy kicsit még...
júni 16án mentem volna újra, most nem tudom mi lesz. Már nagyon érzem, de kicsit abban reménykedem hogy hátha elhal addig a szerencsétlen fog (vagy én...)

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr1216570390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása