EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2006. február 21. - Mirwen
Szupertitkos Projekt finiss! Ma megköttetett a díl, úgyhogy mostmár elmondhatom: felkértek egy szeptemberben nyitó - most épülő - nagy, négyemeletes harcművészeti központ feliratának a megírására, persze japánul, kalligrafálva. A végeredmény "Butokukan" lett, majd egyszer beszkennelem, talán hétfőn, szóval ilyesmi. Eddig festettem, meg utánajárogattam hogy mégis mit kéne írni, meg hogy, de maeste megköttetett az üzlet, úgyhogy fellebben a babonás fátyol. Kerestem egy kevés zsét is, meg még sok melót, meg még a pasi be akar ajánlani az egyik cégéhez is ami profilomba vág, mert az este folyamán ugye kiderült hogy a krumpliföld lapátratett.
a teljes esti sikerességhez még annyi hogy indulás előtt meg egy másik fasza cégtől kerestek meg hogy amire beadtam az nem igazán jó, de mellékelten küldenek két másik ajánlatot amikre szerintük jó vagyok, és hogy jönnék-e oda? ehhh... komolyan kezdem értékelni hogy kitettek. ha az nincs, sose tudom meg hogy mikre vagyok (még) képes, legalábbis szerintük.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr525663553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása