EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

sporadic signs

2008. október 24. - Mirwen

az a bajom, hogy telefont kéne vennem, és én ilyet életemben egyszer csináltam, még 1997-ben, amikor az Alcatel telefonomat vettem meg, utána úgy alakult hogy mindig kaptam cégeset. Sőt az van hogy ugye első munkahelyem a pannongéesem volt, soksok éven keresztül, és hivogatott is minden ismerős meg rokon hogy "milyen tarifát vegyek?" meg "meg tudod javítani a telefonom?" meg hasonlók, viszont a mai napig soha nem néztem utána a tarifáknak, készülékeknek, mert mindig kaptunk egyet, és soha nem voltam választás elé kényszerítve.

Úgyhogy most itt állok meglőve, és lassan kéne vennem telefont az ellopott enyém helyett, mert a mostani (utált*) darab az céges, és amint szülök, le kell adnom. Magyarul csak készülék kéne, és asszem csak Nokia lesz, ha már idestova 11 éve mindig azom van.

*: ez a mostani egy Nokia N65, ami megtévesztett, és szépségével elvette a maradék eszemet, mert ezt választottam, egy okosabb helyett, ez viszont szinte minden nap cserben hagy, lefagy, kezelhetetlen, a menüje ostoba és nehézkes, hiányoznak belőle eddig megszokott alapvető dolgok (időzítő, ébresztő (najó ez van bennem, de úgy eldugva, hogy soha nem találom), szmájlik (mert hogy ez biznisz telefon. japersze), FM rádió, meg hasonlók). Szóval ilyet senki ne vegyen, fél éve nem tudom megszokni, nemhogy megszeretni.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr405664792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása