EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2004. november 25. - Mirwen

tegnap majdnem széjjelfagytam olyan hideg van már kinnt... reggel meg hatkor keltem, háromnegydkor kinnt álltam, vártam a kollégám hogy felvegyen kocsival

meg teljesen kiakadtam japánon... olyan irdatlan ütemben haladunk hogy már nem lehet követni. jó, nekem a lemaradások meg minden, de akkor sem lehet egy anyagot (egy teljes leckét) egy óra alatt leadni, és következő órán meg a következőt.. halló!! hát gyakorolni, leülepedni?! najó, mindegy, kicsit felment bennem óra alatt a pumpa, így fogtam és bevágtam a durcát. nagyon kis nőies lehetett...

estére meg már szédelegtem olyan álmos voltam. jó volt a korai felkelés: egy csomó mindent megtudtam csinálni mire mindenki bejött, meg legalább nem dumálhatnak hogy korán lelépek, de azért persze nem lehet hogy minden oké legyen. szóval este már 9kor végem volt..azért csak megnéztem megint két részt a Sopranos-ból....annyira király ez a sorozat!

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr535662155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása