EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2004. december 08. - Mirwen

egy kis karácsonyi giccs csak nektek...meg nekem. ez persze sokkal jobban néz ki élőben, de a mobil kamerája már csak ijen fos képet bír csinálni.. így is egy páran hüjén bámultak rám amikor a mobilomat lóbáltam, mert épp a megfelelő szöget kerestem :-)

ma vége, megvolt az utolsó óra, de végülis annyi házit kaptunk, hogy nem fogunk szentimentálisan gondolni az órákra, hanem inkábbcsak lelkiismeretfurdalással.. vagy lehet hogy nem kéne többesszámban beszélnem? :-) ma, ahogy elnéztem a csoportot az óra utáni közös kajáláson, hát nemsemmi: itt senki sem százas... van aki önszorgalomból, otthon könyvből tanult meg japánul, van aki mellette még nyomja a kínait, van akinek meg már annyira megy hogy nemsokára középfokúzik... igazából én vagyok itt a legbénább nemnormális.. az, aki szimplán csak hüje, és nem holmi kockaagyú vagy fél-autista (fotomemóriával). volt egy rém aranyos csaj is, lenyűgöző természettel. nem igazán rajongok a kissé exhibicionista, mindig-a-társaság-középppontja-vagyok csajokért, de ez a leányzó még engem is levett a lábamról a közvetlen természetével... az egyik csaj egy hónapot volt kinnt japánban, és arról hozott egy cédényi anyagot, hogy majd megnézzük A Csaj meg hozta az Őskövület nevű laptopját. ez még rendben is lett volna de nem volt konnektor, a laptop meg már be se kapcsol táp nélkül... ekkor megtudakoltuk hogy csak egy helyen van konnektor, de ott meg ültek: egy lány és egy fiú, szemmel láthatólag egy randi közepén... és nem akaródzott nekik elmenni... ekkor A Csaj fogta magát, lement és megkérte őket hogy 'esetleg nem mennének-e odébb?" ...ha ezt mondjuk más kérdezi meg, tuti egy "na takarodás!" lett volna a válasz, ő (A Csaj) meg simán, kivillantotta a mosolyát, a párocska meg mintha a legnagyobb örömmel tette volna, kalap-kabát, távoztak is... nemsemmi, na....

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr325662187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása