EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2004. december 30. - Mirwen

kész, meghaltam... de egy rakás dolgot csináltunk... csak felsorolásszerűen, hogy el ne felejtsem, meg hogy majdesetleg ha lesz időm tudjak mesélni. a túra majdnem sikerült, egy apró kivétellel: estére majd éhen haltunk, mert elfelejtettünk ebédelni...  najó... szóval úgykezdődött hogy reggeli a nyugati téren, aztán át az országházhoz, ahol kifogtunk egy épp induló gájdid túrt, aztán bazilika, szabadságtér, erzsébettér, (gödör), váciutca, majd a régirésze, vásárcsarnok.. demivel közben végigvásároltuk az utat, szuvenírek miazmás, haza kellett jönni.. nos ezzel nem számoltam amikor terveztem az utat... szóval haza, aztán vissza, moszkvatér, onnan várbusszal fel a mátyástemplom, halászbástya, budai vár - körbe - majd siklóval le a klarkádámra, onnan meg busszal kajálni... had ne mondjam hogy a Shiki-ben voltunk és hogy mindent T választott és hogy mennyit és milyeneket ettem... ennyi finomságot!!...így még nem is voltam japánkajáldában hogy a sushit csak úgy, nyolcadik fogásnak eszed,.. minden fogást T választott nekem, és nagyon fionomak voltak! T-vel is minden kajámat megkóstoltattam hogy értékelje, a pontászomkat összegezve 4fölét kap az étterem...

egyébként meg tök érdekes helyek vannak ám itt, csak nem is vesszük észre... vagy igen, csak sosincs időnk rá.. szóval igazán örülök hogy most ha más nem is a kényszer rávitt hogy végignézzek egy rakás nagyonszép helyet itt pestenbudán

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr415662264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása