EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2005. január 16. - Mirwen
felfelé a vonaton összefutottam egy volt gimis osztálytársammal, tök röhej de semmit nem változott! bezzeg én... namindegy. szóval beszélgettünk, és kiderült hogy antorpológiát tanul most, szociológia után. ... hjahjjhhhh...annyira röhej, hogy van két szak, amit ha újrakezdhetném azt végezném el, az egyik a japán, a másik az antropológia... és ő pont ez... abszolút nem gondoltam volna róla hogy ezt választja... beszélgettünk még egy keveset, és kiderült hogy nem én vagyok az emberkerülő, hanem ő sem találkozott érettségi óta mással nagyon az osztályunkból. ezen azért egy kicsit megnyugodtam...aztán ímélcímcsere után elváltunk jobbra-balra....

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr585662361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása