EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2005. január 22. - Mirwen

a suliban ma avval voltam elfoglalva hogy a bejövő mms-eket nézegettem újra, illetve töröltem ami már nemkell. ekkor találtam rá erre a képre is, amit az egyik haverom küldött még egy jó féléve, állítólag egy nagy japán retek van a kezében. nos nemtom hogy ez micsoda, de ha ő mondta... suli után kiléptem az utcára, és gallér felhajt, sál körbeteker, sapka szemöldökre húz, és kesztyűs kéz a zsebben, olyan hideg volt... elindultam az akácfautcába hogy befizetem a 600 forintot, erre mitadisten, kettőkor bezártak. frankó... aztán irány a westend, mert akartam egy ugyanilyen gatyát mint ami most van, csak kisebbet, erre mitadisten? gatya elfogyott... ekkor kicsit elbizonytalanodtam hogy biztos nem kéne-e már hazamennem ilyen szerencsés nap után, de csak a sushi lebegett a szemem előtt, így felbuszoztam a Rózsakertbe, és ott elámultam hogy mennyire béna kis üzlet mind a halas, mind a japán kajás rész... a halasnál vettem egy kis adag sashimi minőségű vörös tonhalat, de ilyen persze csak fagyasztva volt, meg persze csillagászati áron: 9600 forint kilója. meg venni akartam nori lapot, de azmeg csak 50 darabos volt és nééégyezer forintért... itt döntöttem el hogy nem ma fogok maki sushit enni.. szóval hal nálam volt, hazajöttem. halból négy szeletke levágva, most enged fel, és a rizs meg öt perc múlva kész. kíváncsi vagyok!

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr115662391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása