EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2005. február 11. - Mirwen

Yamato nagyon jó volt! Három dolog volt szar: hogy minduntalan a Holiday on Ice, meg a hasonló nagyszabású show-műsorok jutottak eszembe, mert kicsit arra hajazott a sok showelem, Meg már láttam tavaly asszem a BM Duna Palotában egy istentelen jó shamisen koncertet, ami zeneileg magasan űberelte a Yamato-ékat, MEG: sajnos már csilliószor láttam, imádom, és etalonnak belvéste magát a fejembe a Tokyoplastik Drummachine-ja... persze hiába fikázódom itt, amikor tegnap vörösre tapsoltam a kezem, még fáj az arcom, annyit mosolyogtam önkéntelenül, és a végén énis felálltam tapsolni... a hajam lobogott néha, olyan fantasztikusak ezek a dobok... meg KDval markolásztuk a karfát hogy "hűazannya!" meg "mosthugyozok be!" meg hasonlók...

egyébként meg a legjobban azon szórakoztunk, hogy amikor megláttam először a hirdetést a Yamato-ra, akkor a kalligráfia tanárnőmnek is szóltam nagy lelkesen, hogy lesz ez, és hogy ők nem jönnek? erre a nő: "neeem, nemszeretem" és olyan lefitymáló mosollyan toldotta meg... és akkor csak akkor gondoltam bele hogy ez olyan, minta én kimennék japánba, aztán jönne a Kalotaszegi Tánceggyüttes, és kérdezné tőlem a helyi japán barátnőm hogy nemjössz??! és énmeg: "haggyámá!"... ...aztán most mikor néztem a dobosokat, és épp az egyik srácot gusztáltam, amelyik a hakamában meg ujjatlan felsőben volt, és a hosszú haja magasan copfban összekötve, hogy milyen guszta, és biztos ilyenek voltak régen a szamurájok is, akkor bevillant a gondolatmenet fordítva is.. szóval a bőgatyás betyár a kackiás bajszával... aztán ezeket a párhuzamokat kerestük, és építettük KD-vel hazafelé a buszon és rém jókat röhögtünk

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr405662481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása