EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2005. március 11. - Mirwen

kapaszkodom a billentyűzetbe és próbálok parancsolni a gyomromnak hogy ne háborogjon. se a tegnapi jégerek miatt, se a gusztustalanfejű miatt. Itt okoskodik nekem már kora reggel, ami normál állapotban is elviselhetetlen, de most ... egyenesen és szószerint gyomorforgató.

tegnap egyébként állat volt! fél ötkor indultunk KZs tettestársammal, ötkor már a PeCsában álltunk sorban a ruhatárhoz, és közben lestük hogy milyen vegyes a társaság: a 12 éves hosszúhajú tejfehérbőrű "rémisztően akarok kinézni!" fiúktól, a már deres halántékú öreg "rémisztően is nézek ki" rokkerekig. megpersze a csajok, akiknél kezd elharapózni a lolita sztájl. a halálmetál sminkem egy szolid céges-nappali sminknek tűnt mellettük. Az idei worst-design díjjat annak a srácnak adtam, aki az arcát fekete szemceruzával firkálta össze, mintha eres lenne... persze voltak azért olyanok is akik nem farsangolni jöttek, hanem zenéthallgatni. ruhatár után benyomultunk a küzdőtérre, előre, és nemsokára el is kezdődött a Moonspell! nagyonnagyon jó volt megint!!! így utólag belegondolva eléggé röhejes lehettem ahogy a HelloKitty-bizbaszos telefonomba karaokiztam üvöltve. hehe. Sajnos csak 50 percet játszottak, aztán levonultak a színpadról, mi meg ki, egy kis szíverősítőért. Meg pisilni. persze eltévesztettem az ajtókat, és a fiú budiba mentem, de ez akkor már nem zavart. aztán visszarobogtunk, mert kezdődött a Katatonia. ezt az elb*szott nevet! teljesen jó és minőségi zenét játszanak, és hozzá ez az idétlen név.. de ez a koncert is nagyon jól sikerült. aztán mikor kimentünk szünetelni megint, láttam hogy megint dedikálnak... és megint szomorú lettem, mert a program szerint a Moonspell délután négykor dedikált, arra meg nem tudtam ideérni.. aztán ahogy ott ténferegtem vettem észre hogy ezek ott az asztalnál a Moonspell tagjai!!! bááááz, máris ott tolakodtam a sorban, KZs meg galád módon azt sutyorogta hogy "úú, mingyárt abbahagyják! rád már nem fog sor kerülni!" és kajánul vigyorgott, én meg ott toporzékoltam. KZs mindenesetre roppant jól szórakozott. aztán persze jót röhögtem énis hogy ezen 12 évesen kellett volna átessek, nem most vén fejjel kéne egy dedikálásért eksztatikus örömet érezzek.  mikor végre sorrakerültem, alattomos módon végigtapperoltam szerencsétlen moonspell tagok kezét, kézfogásnak álcázva, és közben olyan eszetlen baromságokat mondtam hogy "jú ár dö beszt!"... pathetic...utána jártam még egy irokéz örömtáncot a dedikált jegyet lobogtatva, de ekkor kezdett is az apokaliptika. bementünk, előrefurakodtunk, én egy srácnak nem láttam a kalapjától (nagy veszkós-kalap) és úgydöntöttem hogy akkor jobban fogok látni ha elkérem tőle és rajtam lesz. a srác odaadta, viszont KZs elkezdett böködni hogy adjam vissza, úgyhogy vissza kellett adjam. aztán miután nekem nem számít zenének a csellós metál, és Kzs sem szívlelte, kijöttünk, de az ok az is volt hogy cigiztek bennt és azt sem bírtam. Pihegtünk még egy kicsit, majd úgy döntöttünk, hogy a boogiet kitáncoltuk a lábunkból, több alkohol már nem csúszik le, és márcsak szar zenekar jön, hogy a távozás hímes mezejére lépünk. az órámra néztem, és felragyogtam az örömtől: mégiscsak jó dolog a délután háromkor kezdődő buli: még csak 21:30 volt... vettük a kabátokat, és kikúsztunk az egyes vili megállójába, majd én jobbra, KZs meg balra el. érdekes módon senki nem akart mellém ülni... viliről le: a sálamat az arcom elé tekertem, kapucnit felhúztam, és nekiveselkedtem az utolsó métereknek.

most meg itt ülök, ugyan kilenc órát aludtam, hatalmasat zuhanyoztam, a fejem sem fáj (Panadol for prezident!) gyomrom sem (jéger too), mégis mint akin átment az úthenger... csak pislogok laposakat, és bújok a monitor mögé

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr285662595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása