EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2005. június 04. - Mirwen
minden tiszteletem ebsik úré, aki képes volt reggel hét óra ELŐTT kelni. szombaton. ááááá.... nekem 10:15-re volt állítva a vekker, hogy a viasaton nézhessem a startreket, de lenyomtam egy szundira így is még... aztán meg szó szerint kikúsztam a takaró alól, és négykézláb mentem el a tévéig hogy bekapcsoljam, majd egy gekkót megszégyenítve másztam vissza a takaró alá. Az hogy a szememet nyitva tudtam tartani, külön csodaszámba ment. Hiába na, szerencsés vagyok, hogy amikor lehet, akkor tudok is aludni mint a tej. bár télen szar érzés volt arra kelni hogy már esteledik. a ST két mostani része viszont volt olyan izgalmas hogy simán felébredtem rajta, majd utána ebédet főztem, mosást is odatettem (gondoltam ram-ra is közben, hogy biztos ő is már mosna ha nem a balatonnál lógatná a lábát), emulét is beizzítottam, és megnéztem az első részét a Battlestar Galacticának, hogy utána ömlenghessek egy sort. Most jön mindjárt a teregetés meg a virág locsolás...

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr355662784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása