EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2005. szeptember 04. - Mirwen
címszavakban:
- most jöttem meg fusiból, egész nap hajtás volt, ki is fáradtam kellőképp
- anyuék szóltak hogy pesten vannak, és hogy beugranak nemsokára egy kicsit. hmmm, készítsem a felmosóvizet vajon?
- nincs mosnivalóm.. ilyen vasárnapom se volt még...
- kaptam gumicukor ikebanát... ezt adjátok össze!... naná hogy japánoktól
- lejött a film amire már két hete vártam. Minél kevesebb volt hátra a bitkolbászból, annál lassabban csordogált lefele... murphy
- jameg elkedztem fordítani a feliratát magyarra, bár ez még csak úgy passzióból, nemtom hogy végigcsinálom-e...
- You are running very low on disk space on Local Disk (C:)
- más hirtelen nem jut eszembe... szomjas vagyok
... és most futott be a hír ebben a pillantban hogy gombavacsora lesz... jipppííí

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr875663050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása