EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2005. december 30. - Mirwen
ma meg kurvára nem voltam gép előtt, illetve amit voltam, azt meg elwiweztem. ellenben kaptam a Lehel piacon laskát, így egy ordenáré laskagombapörkölt-zabálással jutalmaztam magam. Már nagyon kellett. természetesen isteni lett, természetesen jó erős is, amit majd holnap fogok jól megbánni a vécén ülve.
ámen.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr695663372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása