EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2006. január 06. - Mirwen
idejött Bé a főnököm, és megmutatta a karácsonyra repiajándékba kapott ukrán valutázós tollát amin van lézerpojnter, meg kis UV lámpa is bankjegyet vizsgálni. majd távolabb ment, és lézerkardozósat játszottunk, úgy hogy nála volt a toll, én meg a sminktükrömmel "lőttem" vissza, majd mégjobbat eszeltünk ki: a szemben lévő irodaépületbe világítottunk át, az egyik ott dolgozónak a karjára, meg az asztalára, aki először nem tudta belőni hogy honnan jön a "célzás", úgyhogy forgolódott ezerrel, majd rájött, és amikor megláttuk hogy fordul hátra, Bé lebukott, én meg hirtelen hátragördültem a székkel, és azzal a svunnggal be is vertem a fejem a falba, de akkor már tökmindegy volt, mert kétrétgörnyedve sírtunk a röhögéstől

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr735663396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása