EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2006. február 12. - Mirwen
a túlvilágról írok. a betegségen túliról. végrevégre. Vettem smectát, és ez volt a legjobb dolog ami történhetett velem, mert az a cucc tényleg egy csoda. Most voltam vécén azóta először, és a végeredményt látva rájöttem hogy hogy működik: szerintem ez szárított cellulóz, mert pont így nézne ki a kakim ha egész nap papírt zabáltam volna. a széntablettával kombinálva meg kijelenthetjük hogy konkrétan napilap volt, a maga fekete-fehér nemében.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr605663525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása