EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2006. március 02. - Mirwen
nna, megérkeztem*. Kalandos volt, a KFKI-nél fennt Csillebércen még félméteres hó van, és tél, és madárcsicsergés és erdő. Aztán bementem, el az Izotóp raktár mellett, keresztül egy kis ösvényen az erdőn, és pont odaértem kilencre. Nem úgy a főnök. Aztán előkerült egy óra múlva egy alfőnök, akivel nekiálltunk beszélgetni, és nemistudom... Kontra: kis cég, kevés fizetés, kis "rang". Pro: színes, és érdekes projektek, a cég fejlődik ezerrel, jó munkavégzés esetén előrelépés, mégnagyobb felelősséggel járó feladatok. Elvileg úgy mentem oda hogy kíváncsi voltam hogy mit mondanak, milyen állásról lenne szó, aztán ott mikor először ismertették, lelohadtam, bár igazából nem is tudom hogy mit vártam, aztán most meg egyre inkább bizonytalan vagyok hogy mit tegyek.

*: a bejegyzést egykor kezdtem írni, csak közben megebédeltem, meg megnéztem a Halálbiztos diagnózist. höhö

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr845663582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása