EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2006. március 24. - Mirwen
az autósiskola. szerintem ez egy nagyon érdekes hely, mert szinte kizárólag középkorú - vagy idősebb - pasik, és huszonéves - vagy fiatalabb - lányok "lakják". a fiatal srácok valahogy hirtelen megszerzik a jogsit, rögtön suli után amilyen gyorsan csak lehet, de a csajok több órát vesznek, meg csomószor későbbre halasztják. múltkor is elnéztem ahogy ültem bennt az ATIban ahogy három idősebb oktató épp valamit próbált megszerelni, két, egyenként kb féméter hosszú, nyolc centi vastastag műanyag csövet próbáltak egymásba nyomni, mint utóbb rájöttem, bólyákat gyártottak ezekből a vízvezeték csőmaradványokból, és ahogy ott mókoltak, meg "te, Lacikám, nézd, ha itt jobban megnyomod, akkor talán belepattan", meg lilult a fejük, nemsemmi látvány volt. sírnak ugyan hogy szarul keresnek, meg hogy tönkretesszük a kocsijaikat, de azért az én oktatóm is el-elismeri hogy nem olyan rossz meló az, feltéve ha van az embernek türelme (nekem nem lenne. az első balfaszkodáskor kivágnám a kocsiból a delikvenst). nemtudom hogy mit akarok kihozni ebből, de már régóta le akartam írni. csakúgy. nincstanulság.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr905663636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása