EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2006. június 02. - Mirwen
kész vége... a technika ördöge nem hagyja magát. az hagyján hogy ma a reggeli blogolás után egyáltalán nem tudtam blogolni többet (a bejegyzésszerkesztő saját hányásában fetrengett), de hogy otthon még a net se álljon fel... nos most a hisztériát csak egy kis málnás fehérrummal tudtam a The Crow OST-re They keeep callliiiiing meeeee-re üvöltözve transzformálni valahogy. // Mostmár ugye két gép is van itthon, és ezen sokkal klasszabb megtapasztalni azt amikor SEHOLSE megy a net. csak a try again. jameg az én gépemnél van még egy kis trükk is, mert ha a újraindítják a gépet úgy hogy közben a monitor ki van kapcsolva, akkor "túl magas frekvencia" hibaüzenettel nem hajlandó semmi további együttműködésre, viszont ha ilyenkor - mivel úgyse lát az ember semmi - megnyomja a restart gombot a gépen, akkor meg billentyűzet hibával még csak nem is bootol fel. Mivel régen használtam a gépem, tökre elfelejtettem hogy mi is ilyenkor a teendő a dühödt csapkodáson kívül, deaztán eszembejutott: áramtalanítani kell a rencert. jahhhjj... aztán hogy felállt ez a gép, mostmár van net. DE CSAK ezen a gépen, a másikon semmi, holott onnan jön a bitfolyam. vesszek meg ha értem ezt. jajj, még megmelegszik az italom. namindegy. /// ha meg már panaszkodás, akkor megemlíteném hogy bennt a cégnél se ment az intranetes felület. persze csak nekem... miértisne

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr965663775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása