EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2006. augusztus 13. - Mirwen

Pizzarecept liszt és élesztő nélkül.

1 tojás

70gr zabkorpa

só, pizzafűszerkeverék ízesíteni

olívaolaj pár csepp

tej amennyit felvesz, hogy folyékony legyen (1-1,5deci)

 "Ezt rákenem sütőlapra, én vékonyan szoktam. 8 perc alatt megpirítom 170 fokon, majd utána teszek rá, amit csak akarok és még 10 percig sütöm. Nekem nagyon bejön, fini és gyors!" innen loptam az alapötletet, csak kicsit kiegészítettem.

Feltétnek ma ezt csináltam:

1 sűrítettparadicsomkonzervbe pizzafűszer meg só, ezt rákenni a "tésztára", aztán paprikával töltött olivabogyót félbevágtam, és egy fél csomag mini mozzarella, azokat is feleztem. Egy doboz szardiniát is szétszedegetve rápakolni, meg kell sózni a mozzarella és a szardinia miatt, majd reszelt sajt még, és be a sütőbe a maradék 10 percre. A végén rákapcsoltam még öt percre a grillt is. Bármilyen hihetetlen, ketten laktunk jól belőle. Röhejesen gyors, tényleg

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr45663947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása