EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2006. augusztus 21. - Mirwen

II. Befejező rész


HZs: aztán megjelent egy sárga fényvisszaverő kukáskabátot viselő ember és beleordított a tömegbe, hogy van-e valakinek működő telefonja, mert sérültek vannak a téren
én álltam a kijárathoz a legközelebb, korunk alkalom szülte hőseinek védjegyévé vált szerény mosollyal toltam félre a rózsaszín RAZR-jével társalgó vöröskét, az átázott topja alól átsejlő hatalmas mellbimbó-holdudvaraival ("és képzeld, itt vagyunk most az izé mellett, és a Krisztával egészen szarrááztunk"), elővettem a telefonomat, tárcsáztam a 104-et. Kicsöngés nélkül vették föl
Ellenálltam az irracionális késztetésnek, hogy azt mondjam "This is agent Bauer, get me an ambulance, do it, NOW!"
Csak annyit sikerült kinyögnöm, hogy a balesetet szeretnék bejelenteni a Clark Ádám téren, de azt mondták, hogy tudunk róla, úton vagyunk, majd megszakadt a vonal.
fél órát ácsoroghattunk ott, meghitten összesimulva, szuszogva a párában mint egy vizes birkanyáj
néhány telefongálgattak
"Basszájba Sanyi, nemhiszed el, mekkora kibaszott vihar van, álltunk ott a Marcival, és szállt a szar a szélben" (az alliteráción többen meghökkentek, zavart csend támadt, kuncogással)
30-40 prec után indultam haza
me: nemá
és hol marad a mentős, szájbólszájbalélegeztetős rész?
meg a híró?
meg csáknorisz?
HZs:Kelenföld sötétségbe borult, csak a mentők és a rendőrök kék tetőfényei villogtak, a kísérteties szirénázás és a tüzijáték korditszaga hiradófelvételekből senki által meg nem élt, és mindannyiunk emlékévé kristályosodott képek visszahangjaival kísértett
Tripoli bombázása, a zavart tekintetű amerikai turisták, egyikük egy átvérzett Delta Airlines zsebkendőt szorít a fejéhez
Kuba megszállása, a csónakokba koktélruhában összezsúfolódott szenátorfeleségekkel, miközben még szólnak a Városháza újévet köszöntő harangjai, összekeveredve a folyó felől hallatszó lövöldözés száraz, koppanó pak-pakjával
A Szent Gellért téren egy kidőlt jelzőlámpát fényképezgettek, a Bocskai úton két mobiltelefon szánalmas fényénél egy Suzuzki Swift hátsó szélvédőjét reparálták cellux-szal
me: én a népliget leszakad tetejét láttam
meg az utakat borító mocskot mindenütt
meg fákról leszakadt fél fányi ágakat
nademost tényleg: mi lett a hívott mentővel?
HZs:nemtom. mire kinéztem, már körbezárták azt a környéket, két Skoda rendőrautó, és talán egy mentő állt ott
igazából efogyott az élményanyag, csak az az érzés maradt vissza, ahogy áthajtottam a városon
működésképtelen, vagy sárgán villogó lámpák, ágak, levélszőnyeg, üvegcserepek mindenütt
végig az kísértett, hogyha hátrapillantok, meglátom a Vár fölé emelkedő piszkossárga gombafehőt

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr445663957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása