EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

ami kimaradt

2006. szeptember 25. - Mirwen

a nagy bőrgyógyászati kanosszajárás mellett nem jutott időm megemlíteni az elmúlt pár nap fontosabb eseményeit, úgymint:

Csütörtök: este Lobóéknál társasozás. Lélekben még mindig az SLR vs. kompakt harcmezőn őrlődtem, így csúfosan kikaptam, ellenben megcsodálhattam Denzel Canon EOS 350D gépét, aztán lassan rádöbbentem, hogy amíg egy kompakt gépet se használok ki hatvan százalékban sem, addig mit is akarok én tulajdonképpen? illetve hát nagy. egész egyszerűen. A pillanat embere vagyok, a gépnek mindig a táskában/retikülben/hátizsákban a helye, nincs időm objektívek cserélni, csak mert hirtelen egy légy lábáról a templomtoronyra szeretnék átfókuszálni és hasonlók. Meg ez valahol egy extrémsport: jó drága, nagyon elhivatottnak kell lenni hozzá, és nem árt a tehetség sem. így maradtam inkább a nyúlfutócipőnél. (meg különbenis, a férfi dóga drága tekknikai kütyüket vásárolni)

Pénteken: elhatározás megszületett, majd tett követte: rohantam is lóhalálában az eksztrémdigitálba, ahol KOPP! nem lehetett kártyával fizetni, basszameg, átrobogás otp automatához, ahol KOPP! a limitem 100e egy napra. basszameg. Nagyon nem akarta megadni magát a dolog, ám ekkor eszembejutott hogy nemrég töltöttem le vmi otp-s banki alkalmazást a telefonomra, hátha... Mondtam is ebnek - aki közben már rezignáltan támasztotta a falat, szemében a "nem olvasol a jelekből?" kérdést véltem még kicsillanni - hogy megeszem a kalapom ha ez összejön. Kattingattam a wapon jobbrabalra, és nem hiszitek el! de sikerült! kábé két perc alatt beüzemeltem az egész alkalmazást - kártyaszámot kellett még adni neki -, és utána módosítottam az ATM limitem egy órára 140e-re. Bááááámulatos hogy hol tart már a tudomány! Az állak földről való felapplikálása után örömködve vissza edigitalba, gép megvétele, hozzá egy 1gigás SD kártya, és voilá, ennyi a recept a világ legboldogabb emberéhez. Azóta vele alszom.

Szombat-vasárnap: irány ebékhez vidékre, szüreti mulatság dógozás, aztán (leendő) unokaöcsit is becuccoltuk autósülésestől, csak hogy trendi legyek és az új kölcsöngyerek flame-ben is részt vehessünk, bár erős hendikepnek bizonyult a nagyszülői pár jelenléte. Majd vasárnap hazafelé még egy kis visontai éjszakai állványos tizenkétszereszúmos külszínifejtőgép fényképezés. Mert megtehetem! JEEE!

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr685664006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása