EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

kínzó kérdés újra

2007. január 04. - Mirwen

létezik az hogy valaki rászokik az orrsprére?

(nekem Afrin típusú van, és eleinte csak amikor náthás voltam, akkor fújtam este, lefekvés előtt, mert nem tudok úgy aludni hogy szájon át lélegzek; aztán egyre többször, és most ott tartok, hogy este a lámpaoltás után rutinszerűen megy egy-egy kisszentés az orrba... noormális?!)

 

update: kicsit utánagugliztam, és elszörnyedtem:

Stop Rebound Congestion & Afrin Nasal Spray Addiction 
Afrin, the greatest and most addictive OTC drug there is 
I'm addicted to Afrin nasal spray 
és így tovább : addicted to afrin”: 110., összesen: kb. 10 200 találat 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr445664182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása