EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

összesítés

2007. január 28. - Mirwen

az elmúlt napokban rohangászás volt mint pók a falon, két nap szabit is kivettünk a sok hétköznap intézhető dologhoz. Csütörtökön vidéken nálunk, templom, anyakönyvvi hivatal, fodrász-kozmetikus, virágos. Pénteken ebékén vidéken, ott nyomda (meghívó) és öltönynézés. Szombaton esküvőkiállításra rángatott el a hugom, aki rajtam keresztül éli ki a nem megvalósul esküvőjét, és én vagyok az alibi, hogy elmehessen, szervezkedjen, stb. Aztán délután Wasabiban running sushiztunk egyet. soha többet, az már biztos. nekem a sushi nem a degeszrezabálásról és a "tejóisten, mikor jön már megint kagyló??" izgulásról szól (meg ha jól emlékszem nem lazacos és uborkás sushiban kéne kimúlnia a sushi-repertoárnak (és akkor a sok kínai meg koreai kajáról ne is beszéljünk, amit japánnak adnak el)). Este még megnéztünk a Ringut - ami már évek óta megvan, csak soha nem mertem megnézni eddig, meg a The Devil Wears Prada-t. Meryl Streep Istennő!

ó, és megvan hogy mi lesz az asszonynevem, mert ott hirtelen a hivatalban erre is kellett válaszolni - semmi, mert megtartom a sajátom -, meg a nagyobb sokk hogy most kellett nyilatkozni a leendő gyerekek vezetéknevéről is. Ami meg énvezetéknév-ebvezetéknév lett kötőjellel.

Ma meg lustázás. Meg két napja Petrik Adrienn rabja vagyok az Asszony és házá-t olvasva. Úgyhogy tegnap este is éjfélig olvasás, ma meg felkelés után reggel az ágyban még délig. Lassan, nézelődve, lapozgatva, hogy nehogy hirtelen kiolvassam. Aztán ebédre eb laskagombapörköltet készített magában, most egy kis netezés, rendbeszedtem a virágokat, és megnézzük az El Laberinto del Fauno-t, majd este meg megyünk a Katonába, így él a világ.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr95664209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása