EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

majdnem kész

2007. február 18. - Mirwen

szombaton az én családomat látogattuk végig 400 kilométeren keresztül, de kész, a rokonság letudva, ügyesek voltunk.

mivel majdnem az összes unokatesóm orvos, meg a férjeik/feleségeik is (ha jól számoltam, ez kilenc orvos) másoltam a mostani kedvenc House M.D.-mből egy seasont hármójuknak, akikről tudtam hogy harapni fognak rá, nomeg hátha nem látták még. A-nak a meghívóátadás után oda is adtam, aztán mikor mentünk volna Z-hez, rácsörögtem, mert úgy állapodtunk meg, de kinyomott egy "mindjárt visszahívlak"-al. Negyed óra malmozás után csörrent a telefon, hogy "Ne haragudj már, de meghalt az egyik betegem, és újra kellett éleszteni"

Aztán G-nek meg mikor adtam oda, ő nem ismerte a sorozatot, és kérdezte is hogy ez milyen? Mondtam neki hogy olyan hogy van egy orvos, aki utálja a betegeit, mert mindig hazudnak neki, meg utánanéznek az interneten a betegségeiknek, és sokkkal okosabbak mint a dokik. Nos ezen G. különösképpen jót röhögött, mert én voltam az első ilyen tudálékos hülye liba nála, aki kinyomtatott dossziéval érkezett, és rögtön mélyelemzést nyomott neki a saját állapotáról.

és még én viszek nekik House M.D.-t?!

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr225664238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása