"Francia egyetemi kutatók vizsgálatai
megállapították, hogy a serdületlen fiúgyermekek ébredező nemi ösztöne a
reklámoknak köszönhetően kizárólag rendkívül szép és különlegesen vonzó nőkre
fókuszál. Kvázi rögzül bennük, hogy "ilyenek a nők", és csak az ilyenekkel
érdemes bármiféle kapcsolatot kötni. Nanármost, felserdülvén, a tapasztalat
kiábrándító: a nők döntő többsége persze meg sem közelíti a "reklámszépségek"
színvonalát, nekik pedig - anyagi halyzetük és szerény külsejük, továbbá fölös
számú kedvezőtlen tulajdonságaik miatt - ilyen színvonalú nő egyáltalán nem
"jut". Az eredmény: frusztrált, nemi devianciákkal (legfőképpen szexuális
infantilizmussal) megvert, sikertelen, még ideiglenes párkapcsolatokat kötni sem
tudó férfiak, nem kevésbé elégedetlen nők, robbanásszerűen növekvő prostitúció,
emelkedő tendenciájú rossz társadalmi közérzet."