EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

felújítás S02E09

2007. július 25. - Mirwen

ebnek azt mondta a festő reggel hogy a barnát festi épp. Azaz a hálót. Azaz elkezdte a szinek festését!! ...persze Murphy, mert idáig minden reggel becsomagoltam a kistáskába a fényképezőt és jött velem melóba, hogy utána ha megyünk lakást megnézni, akkor majd tudjak fényképezni. Ma nem hoztam.

tegnap még csináltunk egy olyat hogy post-it-eket helyeztem el szerte a lakásban a számomra kérdéses, vagy hibás dolgoknál. Ilyen játékos-kisüzenetek a festőknek. Gondolom nem voltak lelkesek se az "Ez meg itt mi?!" papírkánál az összefestékezett zárakon, se a "Kissé domoború, nem?" cetlitől az egyik élvédőn. Ez van, javítsák, vagy kompenzáljanak.  Jópárat kiraktam, de az a gáz, hogy mivel még nincs vége a munkáknak, nem tudhattam hogy pl a csövek - amikre a cetlik felét ragasztgattam - egyáltalán elkészültek-e már, vagy épp munka közben akarok rajtuk minőséget leverni, holott még kész sincs, és az ott csak egy réteg. Mindegy, inkább kétszer szólok mint egyszersem.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr105664433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása