EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

felújítás S04E01

2007. szeptember 06. - Mirwen

azthiszem mindenképp új season-ként kell értékelni azt hogy tegnap a lakás fogadta első vendégeit, és J és Senoi volt az a két bátor nemzeti hős, akik elmerészkedtek az univerzum eme rendkívül barátságtalan, ámde annál messzebbi szegletébe. Szkafanderben és védőitallal felszerelve ofkorz.

amúgy babozás volt és pizzaevés, meg tárlatvezetés. Én speciel fáztam mint a dög, úgyhogy nemtetszett a lakás, barátságtalan volt és kongott, ezért nem is mertem még hívni mást sem. Majd ha szép otthonos lesz. Bár volt olyan pillanat ami egész meghitt volt, mint J páros lába alatt senyvedő senoi, vagy eb ahogy lóg a szájából egy nagy kupac vécépapír meg egy nutellás palacsinta, és hasonlók.

És majdnem cseréltem csókért babot. Aztán villant két pár tekintet, a harmadik meg rémülten nyüszíteni kezdett, úgyhogy inkább ültettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr915664474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása