EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

PEZ

2007. november 14. - Mirwen

mostanában kb minden gondolatom a hasam körül forog. Kicsit átvitt értelemben, ugyanis már megint produkáltam nov.4-én csíkos terhességi tesztet. Aztán másnap is, meg utána is. Mivel közben az egyéb jelek (hőmérő) mást kezdtek el mutatni, gyorsan elmentem dokihoz (múlt péntek), akinél vérvétel, ultrahang, kiderült hogy elvileg jó, gyakorlatilag nemjó, azaz az egyik érték jó, másik nem, jöjjek vissza újra hétfőn. Visszamentem, újra vérvétel újra UH, egyik érték változatlanul jó (nő), másik változatlanul szar (alig nő, és az is kevés) úgyhogy napi 3*3 dugdosós gyógyszer. Igen, ODA kell dugdosni: pont úgy érzem magam mint egy PEZ adagoló. Csütörtökön (holnap) újra doki, ahol a változatosság kedvéért, újra vérvétel és újra UH. Ha itt is szar lesz az a másik eredményem, akkor a gyógyszerről szurira állunk át. Jobb esetben.

Rossz esetben egy goto kórház mint márciusban, de ezt most úgy döntöttem hogy NOT AN OPTION. és kész.

(kiegészítő megjegyzés azon olvasónknak aki a sógornőnk is egyben: még nem publikus az infó) 

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr845664525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása