EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

linkekben

2007. december 19. - Mirwen

naszóval volt pénteken két vérvétel, szombaton a nyelvünk kilógott, de megoldva az összes karácsonyi shopping, vasárnap meg egy űberfasza European Mantra koncert az A38-on. Ami után afterparti nálunk, hajnal egyig nyomtuk a Burnout Dominatort ffc-vel és senoival.

Hétfőn ennek megfelelően csak kornyadoztam a munkahelyen, de este meg kárpótlásképp megnéztem a (végre DVD minőségű) StardusT, ami egy tökéletes lányoknak való tündérmese, bár nekem Claire Danes nem tetszett, Michelle Pfeiffer annál inkább. Eb hétfőn is és kedden is vizsgázott, úgyhogy tegnap is csak filmet nézni maradt idő. Lars von Trier ide vagy oda, többet ért volna ha a sakkozunk. Ma eb karácsonyi vacsorázik cégesen, én meg S. Attila londonba szakadt budapesti lakossal találkozom különféle Havi Italos megbeszélés részleteivel. Ugyanitt K.Cs., Cincike és K.G. budapesti lakos barátnők felbukkanása is várható.

Mostanság teljesen rászakadtam a bűvösszakácsra, meg az ő topikjukra, de persze fűszerest és chili-t is szívesen olvasom, és pl a mennyei lemon bar-ral már szereztem egy pár feltétlen hívet. Asszem ez az öregség jele, amikor novella helyett szívesebben olvasok receptkönyveket, és karácsonyra leginkább ezt szeretném...

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr885664543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása