EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

jaaajjj

2008. január 11. - Mirwen

kellett nekem hezitálni hogy mi lenne az álommeló meg a hobbi=munka, meg hogy hova mennék, erre ma jött egy levél egy Nagy Cégtől hogy nem mennék-e hozzájuk dolgozni. ÁÁÁÁÁÁÁÁááááááááááááááááááá.... a cég szuper, a munka nemtom mi lenne, de biztos jó, most meg az egészet jól elkiabálom mert annyira esélytelenül jól hangzik, hogy csak a legvadabb álmaimban gondolhatnám hogy összejönne...

olyan ez mint amikor munkát kerestem és ugye két céghez mentem el felvételizni, az egyik a mostani Csavargyár, a másik meg - mostmár elmondhatom - a GE Power volt, ahonnan ők kerestek meg hogy mennék-e hozzájuk Turbina tervező mérnöknek. Érdekes élmény volt a felvételi ahova az esélytelenek nyugalmával mentem el egy havas, de napsütéses téli napon Veresegyházra. Végignézhettem előtte a szerelőcsarnokokat is de közben a fejemben zizegett az a sok turbinalapát, nyomaték, turbina felügyeleti rendszerek, szirszar ami doksikat küldtek előtte hogy olvassam át. Aztán persze nem én voltam az ő emberük, de azért jól esett az egész.

Hogy gondoltak rám.  

Szóval most majd kitalálok valamit

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr85664556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása