EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

a hetedik te magad légy

2008. január 16. - Mirwen

reggel a kocsiban végig duzzogtam az utat, majdnem úgy voltam vele hogy leszarom, nem kell ez az egész szarakodás, ha akar jön, ha nem nem, ha meg megint ilyen félig jön, akkor meg megyek újra a műtőbe oszt kész. De aztán rájöttem hogy jobb ha megcsináltatom ha már nekikezdtem, meg egy kivizsgálás még nem a világ vége és végülis kussódva játszódjak tovább.

Hét kémcső vér: most a 11. napi hormonsor (LH, FSH, prolactin, stb... ), pajzsmirigy (TSH, stb...), TORCH (Toxoplazmózis, Rubeola, Citomegalovírus, ..), trombofília panel.

ápdét: most számoltam csak meg tüzetesebben: az ott nyolc kémcső... ehh, mindegy 

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr875664561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása