EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

ego

2008. május 29. - Mirwen

mondtam már hogy mennyire nagyon nagyon jó ötlet volt nekem pszichológushoz menni? Valami hihetetlen jó érzés ott beszélni, és kérdéseket kapni, amikre lassan, gyorsan - mikor hogy - megérnek a válaszok bennem. Reveláció szintű felismerések.

Lassan, lassan talán megismerem magam. 

Jónapot, én vagyok én.

Énis.

Meséljek?

Igen, szívesen hallgatnám.

Eddig nem nagyon tudtam, túl erős volt a zaj, a maradékot meg elnyomta ön.

Én?

Igen. Én. 

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr685664659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása