EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

bréking

2008. június 11. - Mirwen

ismét sikerült egy csíkos tesztet produkálni, 11 nappal peteérés után. Ilyen hamar még nem sikerült, úgyhogy ez egy hangyafasznyival nagyobb reményt ad, de tényleg csak annyival.

péntekre bejelentkeztem egy önkéntes hcg és progeszteron vérvételre, még szerencse hogy van ez a hely, egyébként gőzöm se lenne hogy merre forduljak, nőgyógyász - dr.G - messze vidéken, ő különben se tud most velem mit kezdeni legalább egy hétig még.

Persze mit csináltam én meg még tegnap délután? Hátperszehogy gokart. Méghozzá verseny, és méghozzá bele is száguldottam az előttem keresztbefordult kocsiba, szóval kékzöldlila vagyok, de a taft erősen tart. Legalábbis eddig még úgy tűnik. Pénteken többet tudunk, addigis dugdosós meg folsav talicskával.

(de persze ez még amúgy hétpecsétes titok)

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr615664668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása