EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

első számadatok

2008. június 14. - Mirwen

nos, megszereztem a véreredményeket:

ßhCG: 324,9 mIU/ml
prog: 71,9 nmol/l

15 DPO (days past ovulation) reggeli vér ez ugye
, és most azért kicsit örültem ám, viszont mikor hazaértem, akkor vettem észre, hogy ez a bazimagas progeszteron érték, amire ugye kíváncsi voltam legfőképp, szóval hogy ez más mértékegységben van mint a kis táblázatom, amivel hasonlítgatni szoktam. Ekkor kerestem egy konvertert, és mostmár legalább azt is tudom hogy a progeszteronnál az nmol/l és az ng/ml között 3,18 a váltószám, azaz a 71,9 nmol/l az 22,61 ng/l, tehát nem veri le a plafont, viszont sokkal jobb érték mint ami eddig nekem ilyenkor volt... 5-15 ng/l között ingadozva.

Szóval megszavazok egy négyes osztályzatot a hCG értéknek, és egy hármast a progeszteronnak.

És nagyon várom a hétfői második vérvétel eredményét, amiből majd megtudjuk hogy vajon nőnek-e ezek az értékek (vagy stagnálnak, vagy csökkennek...)

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr935664672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása