EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2008. július 18. - Mirwen

még a múlt héten történt, amikor balatonon voltunk, eb épp dolgozott, és csak tesóm meg anyám meg én voltunk ott, rossz volt az idő és a házban rekedtünk.

Anyám épp egy bugyiban flangált és keresett valamit nagyon. Aztán tesómhoz fordult, mert ő volt közelebb:

- Nincs véletlen egy betéted?

tesóm megrázta a fejét. Majd erre én gyorsan odafordultam anyuhoz:

- Kérdezz meg engem is!

anyám erre kicsit gyanakvóan:

- És neked van betéted?

erre  én nagy kárörvendően:

- teeerhes vagyook!

vigyorogtam, erre anyám felnevetett hogy milyen izé vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr75664714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása