EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

hordozó és pelenkák

2008. augusztus 26. - Mirwen

dehogynem kinéztem én a kengurut is, de az csak nagyon picire jó, mert utána tényleg leszakad az ember háta tőle. Ezt kivételesen tapasztalatból tudom, mert kishugomat annakidején állandóan medencecsontra oldalt ültetve vittem mindenhova, és a hátam megszenvedte eléggé.

Ezenkívül azt se tudom hogy pl hol fér el még az a szegény gyerek az én - jelenlegi - 85E-s melleim mellett a kenguruban. Inkább olyan hátra köthető kéne mint az afrikai asszonyoknak van. Vagy fogom eb hátizsákját és beleágyazok neki. Ötletem ezer...

A kendőt is kipróbálnám, bár engem mindig elborzaszt az a rengeteg anyag/csomó, mint egy hadászati ejtőernyő plusz a gordiuszi csomó.

De akkor hogy meglegyen az utókornak meg nekem is, a pelenkatéma :

Borzasztóan elrettentenek az eldobható pelenkák a maguk 500 éves lebomlási idejükkel. Ráadásul ezt ugye sokan még jó alaposan becsomagolják műanyagszatyorba, szóval először ötszáz év a szatyornak, aztán újra indul az ötszáz év a pelenkáknak. És irgalmatlan mennyiségeket termelnek belőle: csak amerikában naponta 50 millió darabot! NAPONTA!

Leginkább a Szirka féle pelenkátlanul módszert alkalmaznám; mert nagyon rühellem amikor a négyéves gyerek már szinte magukat pelenkázzák, de azért maguk alá szarnak. Az egyre jobb nedvszívóképességű pelenkák miatt egyre jobban kitolódik a szobatisztaság. Miért pisiljen bilibe mikor nem csípi a seggét úgysem? Szóval pelenkátlanul. Nagyon szépen hangzik, de tudom magamról hogy ehhez végtelen következetesnek és türelmesnek kell lenni, és én azért sajna nem vagyok ilyen szuperanyuka.

Marad a pelenka. Ha viszont pelenka, akkor a szívszerelem a Gdiapers, mert az vécében lehúzható vagy komposztálható. De itt vannak videók, többek között ahogy egy klórmentes eldobhatós és egy sima eldobhatós pelenkát kitettek a gdiapers-el együtt komposztálni egy évre. A bibi az hogy ez ausztrál vagy amerikai cucc, európában se találtam, illetve amazonon de, de a szállítási díja kétszerannyi mint maga a pelenka, szóval kilőve.

Marad a textilpelenka, amit mosni kell ugyan, azaz vizet meg energiát igényel, de legalább szemetet nem termel az ember lánya/gyereke. Ebből a bambinomio tetszik elsőre, azt fogok venni majd. Aztán meglátjuk.

Azért látom ám magam ahogy a sors szemberöhög majd engem meg az elveimet, és a végén a sima pelenkákba csomagolom a kis szarost, de azért remélem mégsem.

Jaigen, most jut eszembe: van olyan is hogy leszoktató pelenka, gondolom még drágább is mint a sima pelenka mert ez speciális, aztán annyit tud hogy kevesebbet szív fel. azaz bénább több pénzért. Beszarás ám ez az egész biznisz...

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr945664748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása