EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

uszoda

2008. szeptember 10. - Mirwen

Ma, kicsit félve, de bejelentkeztem kismama jógára. Ezenkívül szándékomban áll még uszodába is járni, ha már itt van nem messze, de erről még ki kell kérnem orvosom és gyógyszerészem véleményét is. Azért mostanában elég sok fertőzéses rémhorror szüléstörténetet olvastam, én meg igen fogékony voltam erre. 

Vagy létezik olyan hogy tiszta uszoda? Vagy van valahol nyilvántartás arról hogy mikor cserélik az egyes uszodákban a vizet? 

Én még egy nyamvadt uszoda honlapot se találtam, így még arról sincs elképzelésem sem hogy mennyibe kerül manapság egy belépő vagy bérlet.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr55664762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása