EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

OMG

2008. október 28. - Mirwen

Atya-Úr-Isten! ... a jobb mellemből szivárgott az imént valami... nem tudtam hogy elokádjam vagy elmosolyodjam magam... hát milyen bizarr ez? Ugyanakkor az milyen bizarr hogy elfelejti az ember hogy a mell elsődlegesen _tényleg_ erre való, és csak másodsorban szekszuális stresszlabda a másik nemnek.

Szóval hogy hogy s mint vagyok, leszámítva azt hogy egy újabb helyen lehet immár csőtörés a testemen? Megvagyok, küszködök a lélegzéssel, mert az orrom még mindig veszettül be van dugulva, mostmár minden este orrtapaszozom, különben csak forgolódás van és levegőért való kapkodás. És hát azt kell hogy mondjam hogy vagy csak marha jó placebo hatása van, vagy tényleg nagyon jó a téli- meg szülés előtti depresszióra a halolaj, mert azóta sokkal jobb a kedvem.

Terhesnek még mindig nem néznek, mert a hasam olyan has formájú és nem gömbölyű, pedig a gyerek már elvileg 22 centi fejtől fenékig(!), és kábé 620 gramm. 

Már egy csomót rugdos, és tegnap már azt is észrevettem hogy kívülről is látni ahogy beremegteti a hasamat egy-egy jól irányzott rúgástól. Eddig két időszakot vettem észre amikor aktívabb: egyik délelőtt 10-11 felé, a másik meg este ugyanekkor... Már érzem azt is amikor az ú.n. hólyagrugdosás című műsorszámmal jön, tényleg fura.

Viszont azt is el kell mondjam hogy még mindig hihetetlen az egész, mert sokszor elfelejtem hogy gyerek van a hasamban, és csak arra eszmélek hogy jaaa, ez most nem egy különösen erőteljes emésztési folyamat ami háborúzik a hasamban hanem a gyerek... 

Elvileg már életben tudnák tartani ha most ebben a pillanatban megszületne, úgyhogy a múltkor mondtam is ebnek hogy tulajdonképp egy pici koraszülött van most a hasamban a világ legjobb inkubátorában. Eb meg lehülyézett. 

Jövő hét hétfőn lesz ultrahang Gével, mostmár kíváncsi vagyok eléggé.

és még asszem nem is mondtam hogy olyan elvetemült ötleteim támadtak hogy együtt alszom a gyerekkel, nem veszek babakocsit - hanem kendőt -, textilpelenkázom és ha menni fog, akkor igény szerint szoptatom. Csak hogy legyen egy kis rajtam-nyelv-köszörülési felület.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr375664798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása