EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

Büdös kölök

2009. január 05. - Mirwen

Ha a gyerek már nagy lesz, és épp rámcsapja az ajtót mert kamasz és én meg csak meg szerettem volna kérdezni hogy milyen volt a napja, nos akkor azt fogom üvölteni neki, hogy "bezzeg amikor várandós voltam veled, nem ehettem kilenc hónapig szusit!"

Pedig voltam londonban is ahol minden sarkon ezt árulták, és még a végén pont bezár a Fuji is. 

Sírok.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr205664870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása