EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

39w0d

2009. február 12. - Mirwen

Ma betöltöttem a 39. hetet, kezdem a 40.-et, és még 7 nap van hátra. Scary.

A gyerek statisztikailag 3250 gramm és 48 centi.

Most jöttem ultrahangról, ami szerint a gyerek 3334 gramm, átlagos nagyságú, átlagos súlyú, és 92mm átmérőjű a feje. Ismét nem tudták megnézni alulról az alvázát, úgyhogy lehet hogy befigyel még a végén egy meglepetés kisfiú... 

A magzatvíz mennyisége is normál, jó a köldökzsinór-áramlás és a méhlepény is csak I-II. fokon érett, úgyhogy az ultrahang szerint is még elvan bent mint a befőtt.

Lábam akkorára bír dagadni hogy a cipőmet nem tudom felvenni, ülni már - pl kocsiban - nem az igazi, a gyereknél szerintem egy nagy darab deszka van, azzal támasztja ki magát úgy hogy felpolcolja a bordámat. 

Idehaza vagyok anyámékkal, most már jó hogy közel a kórház, maga a tudat is megnyugtat. Pl most is szombaton megyek legközelebb NST-re újra. Jó hogy már ilyen sűrűn figyelnek oda, engem legalábbis megnyugtat.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr855664916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása