EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2. hónap II.

2009. április 22. - Mirwen

Tegnapi méretek:

56 centi

4240 gramm


Egészségügy: Megkapta az első oltásait, az egyik nem tudom mi, a másik meg a Prevenar. Két combjába szúrták, most már én is tudom milyen érzés ez, amikor önként odaadnám a szívem, hogy bökjenek abba, de ne bántsák a gyerekem. Viszont kapott beutalót a Reumatológiára mert kötött a csípője és nem egyformák a hurkák a combján, azaz csípőficam gyanú. Most még jobban örülök a textilpelusoknak. Meg kértem beutalót a Neurológiára, mert sokat "repül" amikor alszik, azaz kiterjesztett karral, nyitott ujjakkal remeg. Ezzel van hogy fel is ébreszti magát. (meg kicsit nekem gyanús a naplemente tekintete is). Nagyon remélem hogy csak én parázom rá magam a dologra, és szó sincs gondról.

Mozgás: Hason még mindig utál lenni, de néha leteszem azért, mégiscsak kéne emelnie lassan a fejét. Viszont bármit bárhova követ már a szemével, ha kell a fejét is kifordítja ezerrel. Egyre többet mosolyog, meg mondja hogy heeööö. Nagyon aranyos, hogy hogy jöttek ezek a hangok a sírás után az első kis "gőőő"-k, meg "heőőő"-k, de még csak nagyon halkan, aztán egyre hangosabban.

Enni tápszert eszik főleg, fejni fejegetek még, de egyre elkeserítőbb, alig van mit. Eszik még ezen kívül női tejet is, van két tejtestvére is, az egyik kislány egy nappal idősebb nála, a másik meg egy hónappal fiatalabb. A fiatalabbtól amit kaptunk fagyasztott korai tejet, azt a jó sárgát, az jól kiütötte a sok hormon miatt az arcát, de más baja nem volt, és szinte biztos hogy ezerszer jobb egy másik lány teje is mint a tápszer, Zsófi meg nem válogatós, úgyhogy eszik össze-vissza. szmájli. Még mindig három óránként, de ma például két és fél óránként követelte ki az evést.

Alvás viszonylag jó, bár nem tudom hol kéne lekopogni. Nappal: eszik, fentvan, bealszik kicsit, fentvan, és kezdődik elölről, este viszont, ha sikerül kilenc után valamikor elaludnia (a fél kilenctől a hajnal egyig bármikor megtörténhet), akkor csak enni nyöszörög föl (még átlag kétszer-háromszor), de szerencsére utána azonnal letehető, visszalaszik, és az igazi ébredése reggel kilenc felé van.

Jaigen, április 7-én leejtettem. Azaz a fotelba tettem, és onnan meg a nagy bömbölésben meg "fickándozásban" letúrta magát, és leesett amíg én a tápot melegítettem neki. Arccal a földön fekve találtam bőgve, de se koppanás, se utóhatásai nem voltak, csak egy közepes szívinfarktus nekem, mikor visszaértem a szobába. Úgyhogy első leesés is kipipálva.

EC: ha kell pisilnie, vagy kakilnia épp amikor a tálka fölé teszem, akkor már nem kell csak max 1,5-2 percig várni, de van hogy azonnal jön amint megvan a pozíció és mondom a ps-ps-. Ttegnap is amikor kicsomagoltam a védőnőnél, és rátettük a mérlegre, gondoltam hogy majd jól lepisili azt, és tényleg. De nem akartam/tudtam ott megpisiltetni, fene tudja mit szóltak volna hozzá. Úgyszintén anyám elől is titkolhatom, ő se támogatja. Mindegy, nem érdekel, a lényeg hogy örülés van ha sikerül a tálkába, és várom hogy jöjjön a melegebb idő hogy ne kelljen annyit öltöztetni.

Igazából nem tudom hogy mit "kéne" már csinálnia, meg mit nem, úgyhogy asszem ennyi most.

és egy pár kép.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr905664966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása