EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

Milestone

2009. június 07. - Mirwen

...de ezúttal nekem: annyira elfelejtettem már az egészet, hogy észre se vettem, hogy már rég ihatnék alkoholt, hiszen se nem vagyok már terhes, se nem szoptatok. Úgyhogy ezt megünneplendő, végre a Cointreau seggére csaptam, amit még pont akkor vettünk tavaly, amikor utána pár nappal kiderült hogy nem kéne talán már inni egy darabig, és jelentem, már az első korty Cosmopolitan után beszédültem. Fantasztik!

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr675664992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása