EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

EC

2009. június 25. - Mirwen

Tegnap pucérfenekű volt, és úgy tettem le délután aludni. Eddig az alvásaihoz mindig adtam rá pelenkát, de most gondoltam egy merészet és mégsem. És nem is kellett. Valóban nem pisilnek alvás közben. Aztán persze utána...! Negyed órán belül háromszor is. Ebből egyet - az ébredés utánit - elkaptam, jó nagy adag, aztán az utána következőket már csak az alátét kapta el, de legalább tudom hogy ilyenkor többet pisil.

Aztán vérszemet kaptam, és a következő altatáskor a bárányszőrmés kiságyába tettem, szintén pelenka nélkül, és ott se történt semmi baleset. 

Most várom hogy kicsit melegebb legyen este, és akkor kipróbálom az estét is pelenka nélkül, hátha nem kell dunsztolni

(ilyenkor mindig kísértést érzek hogy betegyek képet, de asszem senki se kíváncsi egy teli bilire. höhö)

 

zárójelbe ide rögzítem még: egyik kezéből másikba adogat, még nehézkesen, de akkoris, meg ma megtalálta a lábfejét, és azt tornászta a kis HasizomTibor

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr625665007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása