EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

csakazért

2009. december 08. - Mirwen

írtam le ezt, mert ezt nem szokás. mert úgy vagy szuper anya, ha nem nyíg a szád, ha mindig és minden pillanatban szakadatlan imádattal csüggsz a dededen, akkor is amikor ezredszer borítja ki a kukát, és pakolod vissza, stb.

egész egyszerűen nem hiszem el hogy végig lehet csinálni egy gyereknevelésesdit hullámvölgyek nélkül. aki ezt tagadja az vagy hazudik vagy festi magát. oké nem illik róla beszélni... mert miért is nem? szarok bele, ha akkor épp így éreztem, akkor leírom.

Zsófit imádom, legjobb dolog ami velem történhet, de mindenkinek kell látnia - aki esetleg valalmi rózsaszín buborékban élt volna idáig - hogy igenis vannak ilyen meltdown-ok, amikor az ember kirohanna a világból, és talán jobb is lenne, mert kifújná magát, elszámolna tízig, és normális emberként térne vissza.

--------

a történeti hűség kedvéért: miután letettem aludni kettőkor a kis Szörnyella De Frászt, négykor egy mintagyerek ébredt fel, aki miatt elszégyelltem magam hogy miket írtam, annyira kacagós és jókedvű meg kedves meg eljátszogatós. De úgyis csak a szép meg a jó dolgokat szoktam írni, lássa a kedves olvasó is az árnyoldalat néha.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr85665084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása