EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

utópia

2010. június 06. - Mirwen

Azt nem tudom hogy hol él, vagy hol élt eddig ez az ember, aki ilyen cikket írt.

22 éves volt anyám mikor megszülettem (abban a korban ez volt a normális), és ha én is folytattam volna ezt a hagyományt (ami a mi éránkban viszont már túl fiatalnak számít), akkor 44 évesen lett volna nagymama, de nem folytattam, hagytam neki még 10 évet, és még így is már csak az iskolás unokáival unokázhat, ...ha megéri.

nem kell ehhez megemelni tovább a nyugdíjkorhatárt, már régóta nincs haboskakaózás nagyikákkal.

az meg hogy nagyszülők segítsenek gyereknevelésben amikor az ember szülővé válik, már csak nagyon keveseknek adatik meg... vagy nagy-nagy korkülönbségek vannak, vagy korai nyugdíj, de akkor is még ugyanott kéne lakni mint a nagyszülők, ami meg egyre ritkábban történik meg már.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr705665176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása