EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

meleg

2010. július 14. - Mirwen

milyen meglepő cím... szóval vonattal leutaztam a balatonra Zsófival, mert kíváncsi voltam hogy hogy boldogulok, és végülis minden oké volt. Jól szerepelt a banyatank is, aminek ez volt az első bevetése. Zsófi a hátamon, cuccot húztam, kivételesen eb vitt ki a délihez két melója között, mondjuk a vonat egy órát késett, ez kicsit megviselt mindenkit, aztán Zsófi kicsit rosszalkodott, meg ilyesmi, de aztán Székesfehérvárnál bealudt. Tesóm várt Földváron, szóval megy ez, tervezek még ilyesmit, legalább addig is izgalmasan telik az idő...

Most főztem kukoricát, nem kellett volna, a benti 27 fok hirtelen felkúszott 28-ra... még szerencse hogy jó a ventillátor.

klíma ügyben kicsit hezitálok: az egyik hogy csak ritkán van akkora hőség hogy szenved az ember éjszaka _is_, mert az a rossz, a másik meg hogy tesóméknál látom hogy ha klíma van, akkor még kevésbbé mozdul ki a jó hűvösből... meg spúr géza vagyok klímát venni hogy majd ha elköltözünk itthagyjam...

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr555665192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása