EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2013. január 18. - Mirwen

tök szarul vagyok. tegnap átmentem dokihoz végre, mert előző éjszaka elkezdtem fulladni, meg másnap reggel újra tök szarul voltam. Már nincs láz mondjuk, de egy erős hörghurutom van, a fulladás miatt kaptam az antibiotikum mellé hörgőtágítót is. Aztán csak mert ez nem elég, tegnap este megjött. De ugye emlékeztek még hogy mióta nem jött meg? még meséltem is hogy én leszek a következő szűzmária. na most az egész EGYSZERRE.... és iszonyat görcsölök hozzá.
meg émelygek, hányingerem van és fáj a fejem. közben rohamokban támad a köhögés, megyek vécére, ott nem tudom melyik oldalamat tartsam oda, csorog a nyálam a hányingertől, kétrét görnyedek a görcsöléstől és még azért egy kicsit puffadok is.
és emellé jön két szintén beteg, az egyheti szobafogság miatt már agybajt kapott két gyerek.
tegnap ehhez jött még remegés és iszonyú fázás is.

 

...és lehet fokozni! A gyerekek ma extrán kitettek magukért: Zsófi úgy üvöltözött hogy nem akar pizsamából átöltözni, hogy behányt, persze a szőnyeg közepére, én meg majdnem mellé takarítás közben. Aztán Simi fosott kétszer (kimostam kétszer) iszonyatbüdöset. megint majdnem behánytam, aztán Simi egy kupak rágcsálása közben elkezdett öklendezni és behányt ő is egy adagot, a változatosság kedvéért a másik szőnyegre. Mindezek után - mert nem vagyok normális - nekiálltam leszivatni az orrukat, meg egész nap olyanokat tüsszögnek hogy a térdükig lóg a takony. Jaigen, a földről is takarítottam taknyot is. Szóval nem, ez már sok

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr35665394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása