EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

ma

2014. március 01. - Mirwen

a mai nap törött el bennem végleg valami... tegnap este videocset a gyerekekkel, nagyon nem kellett volna, halálosan hiányoznak és nagyon bőgős az egész. Este beindult kis keményedés, de aztán abbamaradt. Ma reggel meg mászhattam fel a negyedikre a szülőszobára hogy ott átvegyem a pizsamám és befeküdjek abba az ágyba ahol az előző kettőt vajúdtam és szültem, hogy egy szaros NST-t csináljanak.

aztán jött a feketeleves: mikor vége lett, hívtam G-t, a dokim, aki mint kiderült, lebetegedett, tüdőgyulladás és láz, úgyhogy ennyi, az egyetlen biztos pont ebben a kibaszott bizonytalan helyzetben, az is pufff, semmivéfoszlott

aztán öltözhettem fel és nagy hassal kulloghattam le a negyedikről, a szülőszobáról, nagy hassal és elvesztett reményekkel és kurvára nagyon elegem van.

holnap reggel 7:20-kor újra egy szégyenmenet, újra a szülőszobára NST-re...

----------

miután jól kibőgtem magam, most jön az update: betegen is bejön hozzám G, szóval most újra (majdnem) minden jónak néz ki

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr805838057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása