EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

40+3

2014. március 04. - Mirwen

hivatalosan is a földkerekség legunalmasabb blogja lettem. halálosan utálom ezt a helyzetet, na.

most kb mindenki miattam van ki, vagy lehet ki, legalábbis pont úgy érzem, még ha nem is érezteti velem ezt senki.

anyósék hogy náluk a gyerekek már harmadik hete, a gyerekek hogy harmadik hete lepasszoltam őket, B hogy utazgatni kell hozzám, anyámék hogy kitúrtam őket a lakásból, a belső gyerek... nos az meg ezek szerint utálna kijönni...

az egész szarság közepén meg én állok és tehetetlen vagyok és már lassan idegroncs.

gyerekekkel egyet próbáltam a hétvégén videocsetelni, de rettenetes érzés volt, soha többet, csak akkor akarom megint látni őket amikor már nem kell elbúcsúzni tőlük, mert azt nembírom.

ma megint NST 11-kor, aztán vizsgálat is, holnapra meg egy oxitocin terheléses NST van beígérve hogy reagálok-e rá egyáltalán. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr935842484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása